enviar enllaç d�aquesta pàgina.   versió per imprimir

COMUNICAT: La UEA es reafirma en defensar el dret a decidir

Dimecres 20/09/2017

logo UEA

La Unió Empresarial de l'Anoia, representada per la Junta Directiva i encapçalada pel president Blai Paco, manifesta clarament la seva defensa al dret a decidir.

Des de la UEA defensem el dret democràtic i de la ciutadania a expressar la seva opinió, defensem la llibertat d'expressió, els drets que tenim a com persones i els principis bàsics de la democràcia. La Unió Empresarial de l'Anoia es va adherir des de bon començament i gràcies al vot unànime de la seva junta directiva, a la campanya pel dret a decidir. Aquella decisió, que llavors ja no va provocar cap dubte, s'ha consolidat més i més davant la postura de negació del problema practicada pel govern central.

Avui, ens sentim obligats a reafirmar-nos en aquesta postura davant de les accions repressives del govern espanyol i les actuacions de les forces de seguretat de l'Estat contra les institucions catalanes i en definitiva contra el poble català. Fins ara el govern d'Espanya, s'ha mostrat cec a la realitat i no ha facilitat cap tipus de plataforma per a la negociació, però és inadmissible que la diferència d'idees la defensi amb la repressió.

Així doncs, des de la Unió Empresarial de l'Anoia, com a associació que representem a bona part del sector empresarial anoienc, que és plural i  d'opinions diverses, només ens queda reiterar el nostre suport a què Catalunya té el dret a regir-se segons la seva voluntat, i hem de tenir el dret a conèixer quina es aquesta, i l'única via es el referèndum.

enviar enllaç d�aquesta pàgina.versió per imprimir
CompartirDel.icio.usDiggFacebookGoogleLa tafanera MeneameTechnorati
Unió Empresarial de l´Anoia | Ctra. de Manresa, 131 | 08700, Igualada | T. 93 805 22 92