enviar enllaç d�aquesta pàgina.   versió per imprimir

Curs: Màrqueting digital i Comunicació 2.0

Del 27/09/2019 al 13/12/2019
  Divendres de 16:00 h. a 21:00 h.
UEA
  850 € socis / 1000 € no socis (parcialment bonificable)
Curs: Màrqueting digital i Comunicació 2.0

Objectius del curs:

  • Descobrir les eines del Màrqueting digital i la Comunicació 2.0 i saber aplicar-les immediatament al teu negoci
  • Conèixer, comprendre i utilitzar les diverses xarxes socials per donar visibilitat al negoci 
  • Dissenyar una identitat online pel negoci i construir una marca
  • Ser capaç de dissenyar un Pla de Social Media i definir les estratègies per promocionar activament l'empresa
  • Utilitzar les xarxes socials com a font de tràfic al web de l'empresa
  • Mesurar el rendiment del màrqueting digital

Adreçat a:

  • Responsables i tècnics de Màrqueting sense experiència en digital
  • Empresaris i directius que vulguin guanyar visibilitat i reconeixement de marca i incrementar les seves vendes
  • Qualsevol persona interessada en introduir-se en el món del Màrqueting digital i l'ús de les xarxes socials

Programa del curs:

Bloc 1. Màrqueting 2.0. (20h.)

  • Creativitat i productivitat
  • Fonaments del Màrqueting
  • La marca i la seva reputació online
  • L'estratègia de comunicació On i Off line de la marca
  • Estratègies per atraure, convertir i fidelitzar clients
  • Pla de contacte

Bloc 2. Webpage (10 h.)

  • El web corporatiu i els seus objectius
  • Anàlisi del projecte. Definició d'objectius, fases, activitats i equip de treball
  • Conceptualització del web
  • Proposta d'estructura de continguts i la importància del blog
  • Definició de continguts
  • La homepage
  • Disseny de la interface web
  • Alternatives per a la creació de webs (Wordpress, Joomla, Drupal i altres)
  • Usabilitat del web
  • Best practices de disseny web
  • Analítica web

Bloc 3. Social Media (20 h.)

  • Twitter
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Instagram

Ponents del curs:

  • Sílvia Gonzàlez és fundadora de Creaplanner Studio que neix per donar suport creatiu a les empreses amb la finalitzat de millorar el seu negoci. També és professora de Disseny a la UOC i professora de Marqueting a la UdL.
  • Marc Fernàndez és director d'Innio, formador, consultor i mentor especialitzat en emprendedors, estratègia i consolidació de negoci.

Informació del curs:

  • Data inici: 27/09/19
  • Data final: 13/12/19
  • Horari: divendres de 16:00 h. a 21:00 h.
  • Durada total: 50 h.
  • Preu: 850 € socis / 1000 € no socis (parcialment bonificable)
  • Informació i inscripcions: formacio@uea.cat / 938052292
enviar enllaç d�aquesta pàgina.versió per imprimir
CompartirDel.icio.usDiggFacebookGoogleLa tafanera MeneameTechnorati
Unió Empresarial de l´Anoia | Ctra. de Manresa, 131 | 08700, Igualada | T. 93 805 22 92