enviar enllaç d�aquesta pàgina.   versió per imprimir

Curs Màrqueting digital i comunicació 2.0

Del 03/03/2020 al 12/05/2020
  Dimarts i dimecres de 18:00 a 21:00
UEA
  Preu socis: 700 € / Preu no socis: 800 € (parcialment bonificable)
Curs Màrqueting digital i comunicació 2.0

En el context actual, en la era de la comunicació social, per a les empreses ja no hi ha suficient amb les estratègies de màrqueting clàssic o off-line. El món digital i particularment les xarxes socials constitueixen poderosos canals de comunicació online que cal explotar intel·ligentment per atraure l'atenció sobre empresa i marca i així aconseguir potencials clients. En un món hipercompetitiu com l'actual, els nostres competidors ja ho estan fent, i nosaltres no podem ser l'excepció.

Aquest curs,dirigit tant a profans com a iniciats, et convida de forma pràctica i directa a aprofitar tota la potència del màrqueting de xarxes socials i multiplicar espectacularment la visibilitati reconeixement de la teva marca i empresa, incrementant el tràfic al seu voltant com a clau per a la millora de la seva rendibilitat i beneficis.

Curs dirigit a:

  • Responsables i Tècnics de Màrqueting sense experiència en digital.
  • Community Managers.
  • Emprenedors i petits negocis que vulguin guanyar visibilitat i reconeixement de marca i incrementar les seves vendes.
  • Start-ups.
  • Qualsevol persona que vulgui promoure eficaçment els seus productes i serveis cap a un públic objectiu.
  • Qualsevol persona interessada en introduir-se en el món del Màrqueting digital i l'ús de les xarxes socials.

Objectius: 

  • Descobrir l'univers de d'eines en torn al Màrqueting digital i la Comunicació 2.0 i saber aplicar-les immediatament al teu negoci.
  • Conèixer, comprendre i utilitzar les diverses xarxes socials per donar visibilitat al negoci.
  • Dissenyar una identitat online pel negoci i construir una marca.
  • Ser capaç de dissenyar un Pla de Social Media i definir les estratègies per promocionar activament l'empresa.
  • Utilitzar les xarxes socials com a font de tràfic al web de l'empresa.
  • Aprendre estratègies per augmentar el nombre de seguidors de l'empresa.
  • Mesurar el rendiment del màrqueting digital.
  • Assimilar el rol del Community Manager.

Programa:

  • Bloc 1. Màrqueting 2.0. (20h.)
  • Bloc 2. Webpage (10 h.)
  • Bloc 3. Social Media (20 h.)

Docents:

  • Sílvia Gonzàlez és fundadora de Creaplanner Studio que neix per donar suport creatiu a les empreses amb la finalitzat de millorar el seu negoci. També és professora de Disseny a la UOC i professora de Marqueting a la UdL
  • Marc Fernàndez és director d'Innio, formador, consultor i mentor especialitzat en emprendedors, estratègia i consolidació de negoci.

Informació del curs:

  • Data inici: 03/03/20
  • Data final: 12/05/20
  • Horari: dimarts i dimecres de 18:00 a 21:00
  • Durada total: 50 h.
  • Preu socis: 700 € / Preu no socis: 800 € (parcialment bonificable)
  • Informació i inscripcions: formacio@uea.cat / 938052292

 

 

enviar enllaç d�aquesta pàgina.versió per imprimir
CompartirDel.icio.usDiggFacebookGoogleLa tafanera MeneameTechnorati
Unió Empresarial de l´Anoia | Ctra. de Manresa, 131 | 08700, Igualada | T. 93 805 22 92