Completa el següent formulari per incorporar-te a la Xarxa de talent de la UEA on hi accedeixen els nostres associats en busca de professionals.

 

Ref. CV/00135

comerç jardineria

20 anys d'experiència

Disposo d’estudis tècnics en jardineria i d’una experiència acumulada de més de 20 anys envers el món de les plantes i de l’atenció al públic. A més, entre d'altres, he realitzat tasques administratives, de gestió i control d'estocs, de coordinació i de venda i assessorament. Gràcies a això i a la meva vocació en aquest àmbit, crec que reuneixo un bon perfil polivalent. Em considero una persona creativa, proactiva, eficient, pacient i perseverant i m’encantaria seguir compartint, aplicant i ampliant els meus coneixements i habilitats.

Ref. CV/00134

Atenció al client

25 anys d'experiència

Disposo de més de 20 anys d’experiència en atenció al client, duen a terme les tasques de venta, assessorament, gestió d’estoc i organització de botiga. Actualment, el meu objectiu és poder seguir desenvolupant-me professionalment en l’àmbit del comerç, aportant els meus coneixements i aprenent-ne de nous. Em considero una persona comunicativa, predisposada, dinàmica, amb facilitat d’adaptació i d’integració amb equips. D’altra banda, tinc nocions bàsiques d’hort i plantes, a nivell particular. Tot això, juntament amb el meu gran interès en la seva oportunitat laboral, fa que pugui considerar-me un bon candidat per formar part de la seva plantilla. Agrairia tenir l’oportunitat de mantenir una entrevista personal amb vostès, per exposar els meus punts forts i les meves motivacions personalment, així com per ampliar la informació resumida al currículum.

Ref. CV/00133

auxiliar administrativa

6 anys d'experiència

Disposo de més de 5 anys d’experiència com a Auxiliar administrativa, així com en atenció al client, i durant la meva trajectòria he realitzat diverses formacions per a mantenir-me actualitzada. Entre les tasques que he dut a terme i domino, destacar la recepció de trucades, correus i correspondència, preparació de documentació per a diferents tràmits, gestió i arxiu de documentació, introducció de dades, facturació i comandes.

Ref. CV/00132

Administratiu

25 anys d'experiència

Disposo de 25 anys d’experiència com auxiliar administratiu. Entre altres tasques he de destacar el tractament de les bases de dades i gestió corresponent amb els proveïdors, recepció de trucades, preparació de documentació, gestió i arxiu. Em considero una persona polivalent, proactiva, amb facilitat per aprendre i capaç de treballar en equip.

Ref. CV/00131

Peón especializado ( polivalente con conocimientos )

31 anys d'experiència

Amb una àmplia experiència en mantenimient, reparacions, reformes i muntador d'estructures. Torner fresador CNC. Carnet de carretiller.

Ref. CV/00130

Auxiliar Administrativa

varis anys d'experiència

Sóc una professional amb formació específica i 10 anys d’experiència en tasques administratives i d’atenció al client. Em considero una dona dinàmica i m’agrada molt tant estar en contacte amb les persones com realitzar diferents gestions d’oficina. El meu objectiu és poder seguir desenvolupant-me professionalment com a recepcionista, atenció al client i/o auxiliar administrativa.

Ref. CV/00127

Administrativa / Recepcionista

1 any anys d'experiència

Tinc 30 anys i disposo de formació específica en Gestió administrativa i de 7 anys d'experiència en atenció al client, atenent les necessitats, assessorant i donant un servei de qualitat en totes les etapes del servei. Pel que fa a les tasques administratives, soc àgil tant en l’atenció presencial i recepció de trucades i correus, com en la introducció de dades, gestió d’agenda, cobrament, gestió i arxiu de documentació. D’altra banda, em considero una persona polivalent, activa, empàtica, amb facilitat i motivació per aprendre i capaç de treballar en equip. Actualment el meu objectiu professional és poder aplicar i aportar els meus coneixements i competències en un lloc de treball com a Administrativa / Recepcionista, m’agrada el tracte amb el client i crec que puc donar un bon perfil. Per tot això, els agrairia que tinguessin en compte la meva candidatura. Quedo a la seva disposició per ampliar la informació que sigui necessària i mostrar-los les meves motivacions personalment.

Ref. CV/00126

GESTORA COMERCIAL , ADMINISTRATIVA , FINANCES.

15 anys d'experiència

Gestora comercial banca - 15 anys Administrativa -3 anys Agent d'assegurances 1 any

Ref. CV/00125

Manipulación

2 anys d'experiència

Operària tèxtil

Ref. CV/00123

Responsable Almacen / Expediciones - Administrativo logistica

25 anys d'experiència

Amplia experiència com a responsable de magatzem i expedicions, els últims 15 anys també amb logística

Ref. CV/00124

ADE

3 anys d'experiència

Graduada en ADE, amb 3 anys d'experiència en el Departament de Recursos Humans en l'àrea de nòmines.

Centenars de professionals ofereixen el seu talent en la comarca. Associa’t per coneixe’ls.