Completa el següent formulari per incorporar-te a la Xarxa de talent de la UEA on hi accedeixen els nostres associats en busca de professionals.

 

Ref. CV/00174

Administració

23 anys d'experiència

Més de 20 anys d'experiència com auxiliar administrativa. Empàtica amb iniciativa i autonomia a la feina, enfocada a l’atenció al client i a la resolució de conflictes. Ordenada i metòdica en processos organitzatius. Resolutiva i amb capacitat d’adaptació envers nous projectes. Treball en equip. Predisposició a l’aprenentatge i la formació continua.

Ref. CV/00173

Key Account Manager

5 anys d'experiència

Sóc una persona proactiva, compromesa, empàtica i responsable. La meva experiència i habilitats se centren en el lideratge efectiu, organització i planificació, resolució de problemes, adaptació i comunicació assertiva. D'altra banda sóc prescriptora d'imatge i moda, llenguatge corporal i no verbal, a nivell personal i professional, cosa que fa que el meu lloc de treball sigui cuidat i dut a terme amb total professionalitat. i em desenvolupi de manera creativa, amb influència i persuasió. La meva última feina (2016-2024). Assolint dues promocions internes: - Responsable del Departament de Customer Service (2021) - Key Account Manager (2017) I l'atorgació del premi "President Award" com a reconeixment de la Gestió d'una de les comptes de client. Anteriorment he passat per altres tipus d'empresa les quals m'han aportat experiència i formació. He realitzat cursos de comunicació, atenció al client, comandament intermedi i Lideratge. El fet d'haver viscut a UK va fer que pogués desenvolupar l'idioma d'una manera fluida. Coneixements informatics de PakcOffice. Domini total d'Excel, taules dinàmiques, aplicació de fórmules i representació de gràfics.

Ref. CV/00172

Informático

10 anys d'experiència

Mantenimiento de servidores, Windows 2000, Windows 2003, Windows 2008, Windows 2008-R2, Windows 2012 • Instalación y configuración de sistemas operativos. • Mantenimiento de redes. • Mantenimiento de sistemas de almacén, PDA, Radiofruencia, sistemas de pedidos. • Responsable sistemas de copias de seguridad. • Instalación y configuración de las PDA de gestión de pedidos. • Instalación y configuración de impresoras. • Soporte de aplicaciones Windows y aplicaciones Android. • Soporte en Help-Desk nivel 1-2-3, a todas las delegaciones de Catalunya y sus clientes.VNC, TeamViewer, Logmein.

Ref. CV/00171

Estudiant 2n Enginyeria Informàtica

3 mesos anys d'experiència

Estic cursant 2n Enginyeria Informàtica al Campus de la UdL d'Igualada. Tinc les classes de la Universitat a la tarda pel que m’agradaria treballar al matí 4 hores i poder compaginar feina i estudis durant la resta del Grau. Aquest estiu he treballat en una empresa del sector químic fent tasques de suport informàtic i d'oficina. Em considero responsable i tinc moltes ganes de treballar i aprendre. Disponibilitat immediata.

Ref. CV/00170

ADMINISTRATIVA

17 anys d'experiència

Més de 20 anys d'experiència com administrativa en el sector immobiliàri i despatx d'arquitectes. També experiència com a recepcionista en diferents sectors. Persona responsable, compromesa, autoexigent, proactiva i de bon tracte, amb una considerable experiència en l'àmbit administratiu/recepció i amb gran capacitat empàtica que em fa molt vàlida per a tasques dirigides al tracte amb els clients/pacients.

Ref. CV/00169

Educador

+2 anys anys d'experiència

Mestre d'educació primària amb menció en llengua anglesa i formació didàctica CLIL amb experiència en escoles i acadèmies privades de llengües. Disposo del certificate of proficiency in English (C2) expedit per Cambridge University Press i el certificat de nivell superior de català (C2) expedit per la Secretaria de Política Lingüística de la Generalitat de Catalunya.

Centenars de professionals ofereixen el seu talent en la comarca. Associa’t per coneixe’ls.