Començar a treballar la comunicació digital d’un negoci a Instagram no és fácil, i per això és important conèixer el seu funcionament, de quina forma hem de comunicar-nos i com crear contingut per arribar a la nostra audiència. Ens introduïm en totes les funcions d’aquesta xarxa social per començar a treure el màxim profit.
Programa del curs:
- Funcions bàsiques d’Instagram
- Com funciona l’algoritme d’Instagram.
- Contingut ¿Què busca teva audiència i què pots oferir?
- Calendari de continguts
- Copy
- Fotografia i disseny
- Stories
- Reels
- Apps que ens ajudaran a la creació del contingut
- Analítica
Informació del curs:
- Data: 13/02/25 de 9 a 13 h.
- Durada total: 4 h.
- Preu socis: 120 € (parcialment bonificable) / Preu no socis: 180 € (parcialment bonificable)
- La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- Expertes: Ana Castro / Alba Pérez
Ana Castro: Grau en direcció d’Empreses, especialitzada en la branca de la gestió empresarial. Amb un MBA en gestió d’empreses i màrqueting. Especialista en la gestió de les xarxes socials. Puc fer créixer la teva comunitat en línia amb el meu assessorament o formant-te per fer-ho.
Alba Pérez: Apassionada de les xarxes socials des de la seva creació, però no va ser fins a l’any 2017, que vaig començar a dedicar-me professionalment a fer-ho. M’agrada crear l’imatge digital d’una empresa i ajudar-los a aconseguir els seus objectius a internet.