Ofertes de feina
Descobriu les ofertes vacants publicades pels associats de la UEA que poden ser del vostre interès
Index d'ofertes
ADMINISTRATIU/VA TÈCNIC/A EN COMPTABILITAT
Ref. RO/01394
Perfil lloc de treball
Descripció lloc de treball:
Empresa dedicada als serveis a les persones, necessita incorporar al seu equip a una persona per desenvolupar les tasques d'administració i comptabilitat.
FUNCIONS GENERALS:
- Atén i deriva les trucades telefòniques i el correu electrònic de la unitat i pren nota dels missatges rebuts.
- Redacta documents de caràcter administratiu (decrets, dictàmens, entre d’altres) d’acord amb la normativa general i específica, així com d’altres documents necessaris per la gestió i el seguiment de l’activitat del seu àmbit.
- Duu a terme les fotocòpies de la unitat i compulsa documents varis.
- S’ocupa del manteniment del material de la unitat i sol·licita material nou fungible.
- Presta suport administratiu i operatiu de manera polivalent dins l’àmbit, en aquelles tasques puntuals que en les quals sigui necessari.
- Registra l’entrada i sortida de documents i els distribueix interna o externament.
- Ordena, classifica i arxiva el conjunt de documents rebuts i generats per l’àmbit (expedients, convenis de col·laboració, documents de caire normatiu com decrets, dictàmens o d’altres).
- Prepara transferències de documentació a l’arxiu definitiu.
- Deriva la correspondència rebuda als seus destinataris i prepara la correspondència de sortida.
- Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- Pel que fa al tractament de dades de caràcter personal, adoptar les mesures tècniques i organitzatives necessàries per donar compliment a la normativa vigent en la matèria, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat (que es mantindran una vegada acabada la seva vinculació amb la Corporació).
- Recopila els antecedents documentals, la informació i la normativa de referència encomanada pel seu superior jeràrquic.
- Introdueix dades a la base de dades de la Corporació i realitza treballs de comprovació i verificació de dades.
- Comprova tota la documentació que entra a l’àmbit i deriva a la signatura de la persona responsable de determinades actuacions administratives.
- Realitza càlculs simples, registres estadístics, i empra qualsevol aplicació informàtica per tal de donar resposta a les necessitats de la unitat.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes.
FUNCIONS ESPECÍFIQUES:
- Elaborar documents comptables d’ingressos.
- Documents comptables d’ingressos i gestió comptable dels acords aprovats per J.G.L.
- Control certificats AEAT i Seguretat social creditors.
- Elaborar i realitzar pagaments.
- Comptabilitat ingressos (Sicalwin i Accede GT)
- Tresoreria: Arqueig caixa corporació, expedients devolució ingressos indeguts, gestió rebuts mensuals activitats, expedients de devolucions de rebuts, etc.
Tipus contractació: Temporal per substitució
Horari/Torn: De dilluns a divendres de 8:00 a 15:00 i una tarda a la setmana de 16:00 a 18:30 ( es els dimarts). En horari d’estiu l’horari es de dilluns a divendres de 8:00 a 15:00
Durada orientativa del contracte: Es tracte d'una baixa llarga, 5 mesos mínim.
Retribució bruta anual: Sou base + Complement destí nivell 14 + complement específic + prorrata paga extraordinària: 1.888,51 € bruts /mes
Lloc de treball (població): La Pobla de Claramunt
Núm. Places a cobrir: 1
Requeriments candidat
Nivell acadèmic: Formació en comptabilitat
Formació complementaria:
Idiomes: Català i castellà
Informàtica: Domini de les eines informàtiques bàsiques i programes de comptabilitat: Sicalwin i Accede GT, i un gestor d’expedients electrònic que es diu FIRMADOC.
Permís de conduir: Si
Vehicle propi: Si, per arribar al lloc de treball
Altres requisits: La persona ha de ser hàbil, competent i capacitat de treball en equip.