Ofertes de feina

Descobriu les ofertes vacants publicades pels associats de la UEA que poden ser del vostre interès

Index d'ofertes

Administratiu/va per gestió documental i comptabilitat

Perfil lloc de treball
Descripció lloc de treball:

Som una empresa que es dedica a la gestió de residus i necessitem incorporar de forma inmediata a un/a administratiu/va per portar la gestió documental i la comptabilitat de l'empresa. 

Funcions principals:

Gestió i arxiu de documentació administrativa i de residus.

Suport comptable: registre de factures, conciliació bancària i seguiment de pagament, tramitació i permisos i normaives ambientals.

Contacte amb clients i proveïdors per la gestió de documentació i facturació.

 

Tipus contractació: fixe
Horari/Torn: 8:00-13:00 i 15:00-18:00
Durada orientativa del contracte: fixe
Retribució bruta anual: segons conveni
Lloc de treball (població): Igualada
Núm. Places a cobrir: 1
Requeriments candidat
Experiència necessària: Experiència amb el programa de Comptabilitat SAGE50 i en la gestió documental del sector mediambiental.
Nivell acadèmic: Formació en administració, comptabilitat.
Formació complementaria: Coneixements bàsic de la gestió financera
Idiomes: Català, Castellà
Informàtica: Nivell mitjà d'Excel, Word
Permís de conduir: no és necessari
Vehicle propi: no és necessari
Altres requisits: Habilitats organitzanitves

Associa’t per publicar les teves vacants d’ofertes de treball i arribar al talent de la comunitat.