Ofertes de feina
Index d'ofertes
SUPORT DEPARTAMENT DE RECURSOS HUMANS
Ref. RO/01478
Perfil lloc de treball
Busquem una persona per donar suport al departament de Recursos Humans en la gestió administrativa i operativa de les diferents àrees de l’equip.
Funcions:
- Gestió administrativa: Arxiu i actualització de documentació laboral (contractes, nòmines, altes i baixes a la Seguretat Social, etc.).
- Selecció de personal: Publicació d’ofertes de feina, filtratge de CVs i coordinació d’entrevistes.
- Formació: Suport en la coordinació de formacions internes
- Control de presència: Seguiment de fitxatges i gestió d’incidències amb el sistema de control horari.
- Prevenció de riscos laborals: Coordinació amb el servei de prevenció i gestió de revisions mèdiques dels treballadors.
- Altres tasques de suport al departament
Requisits:
- Formació en Recursos Humans, Relacions Laborals, Psicologia, o similar.
- Experiència prèvia en un departament de RRHH o en tasques administratives similars (valorable).
- Coneixements bàsics de normativa laboral i contractació.
- Habilitats en l’ús d’eines informàtiques i programes de gestió (Excel, ERP, portals d’ocupació, etc.).
- Capacitat d’organització i bona comunicació.
- Actitud proactiva i ganes d’aprendre.
S’ofereix:
- Incorporació a una empresa consolidada en el sector.
- Possibilitats de desenvolupament professional.
- Bon ambient de treball i equip dinàmic.
- Condicions laborals segons experiència i perfil del candidat/a.