Completa el següent formulari per incorporar-te a la Xarxa de talent de la UEA on hi accedeixen els nostres associats en busca de professionals.

 

Ref. CV/00167

Comunicació i Márketing

3 anys d'experiència

Soc una persona energètica, amb nervi i ganes de menjar-me el món. Amb més de tres anys d'experiència en el món de la comunicació, xarxes socials i màrqueting digital. M'apassiona la fotografia, la comunicació i portar idees a la realitat. Em considero una persona amb qui es pot treballar en equip, amb idees fresques i un toc contemporani.

Ref. CV/00168

Direcció Desenvolupament de Negoci, Innovació i Nous Negocis

25 anys d'experiència

25 any d'experiència en desenvolupament de negoci, màrqueting i vendes en diferents sectors, empreses B2B, B2C i B2B2C, em permeten identificar i aprofitar les oportunitats de l'entorn, creant noves aliances estratègiques enfortint la cadena de valor. M'apassiona l'estratègia i la cerca contínua d'oportunitats que comportin al creixement de negoci, avançant-me als moviments del mercat i la competència. Resilient, curiosa i proactiva.

Ref. CV/00166

Disseny gràfic i preimpressió

30 anys d'experiència

Més de 30 anys d'experiència en disseny gràfic, preimpressió, maquetació editorial i publicitat.

Ref. CV/00165

Profesional Senior

+20 anys d'experiència

APTITUDES Auditor Interno QHSE/Externo ISO´s. Gestión Sistemas OHS Asuntos Normativos Investigación de Accidentes. Atmosferas Explosivas- ATEX. Seguridad de Proceso/Gestión del Cambio. Productos Químicos, Almacenamiento y FDS. COMPETENCIAS Trabajo en Equipo, Resolutiva, Organización, Empatía, Comunicación, Escucha Activa, Observación al detalle. Gestor de Proyectos (BBS) Estudios Higiene Industrial (Ruido, Polvo, Sílice, PQ) Software ERP (Microsoft 365 y Office, SmartOSH, SAP, Intelex)

Ref. CV/00164

QUIMICA

Tres anys d'experiència en departament de qualitat, laboratori de proves físiques i laboratori químic.. anys d'experiència

CFGM d'operacions de laboratori CFGS d'analisi i control de qualitat amb estudis de paper i cartró i estudis del cuir curs en biotecnologia i aplicacions biotecnologiques. Experiència solida en departament de control de qualitat en sector químic - Volumetria - Aplicacions de les ISO - Departament d'analisi fisicoquímics - Departament d'analisi químics. Persona responsable, proactiva, eficient i perfeccionista.

Ref. CV/00163

Tècnic de Sistemes

6 anys d'experiència

Soc Tècnic de Sistemes, amb el Grau Superior en Administració de Sistemes i Xarxes. He treballat en diferents posicions. Actualment, ocuopo la posició de Service Manager en una gran empresa d'hidrocarburs. Anteriorment, en la mateixa empresa feia suport tècnic. Per tant, tinc experiència amb programes com Teamviewer i programes de ticketing (OTRS) per resoldre incidències informàtiques. Anteriorment, havia treballat en diferents empreses on feia suport tècnic i reparació i manteniment d'equips informàtics i instal·lació de software i hardware. Tinc ganes de nous reptes ja que actualment estic cursant el Grau d'Enginyeria informàtica.

Ref. CV/00162

Director de produicción, operaciones

10 anys d'experiència

Dispongo de experencian en distintas areas de operaciones, siendo mas experto en lo que se refiere a la producción, control de los procesos, mejora continua, Acostumbrado a liderar equipos de hasta un volumen de 150 personas,

Ref. CV/00161

Sector agroalimentari / indústria alimentària. Departament de Qualitat

0-1 anys d'experiència

Recentment graduat en Ciència i Tecnologia dels Aliments per la Universitat Autònoma de Barcelona. Pràctiques curriculars realitzades a El Pastoret de la Segarra, on vaig desenvolupar tasques d'analista de laboratori, d'acompanyament dels tècnics en les seves tasques d'assegurament de la qualitat a planta i dels ingredients que arribaven, d'estandarització de la llet... A més a més, vaig poder veure l'aplicació de l'APPCC i els seus prerrequisits en indústria, podent ajudar a realitzar les traçabilitats mensuals de producte. Soc una persona proactiva i decidida, amb ganes d'aprendre contínuament, amb capacitat d'escoltar, de treballar en equip i d'aportar noves idees.

Ref. CV/00159

Administrativa logistica/Recepció

15 anys d'experiència

Administrativa logistica: Sap Inventaris Stocks Recepció Albarans CRM Compres Proveïdors

Ref. CV/00160

AUXILIAR ADMINISTRATIU + TÉCNIC AUDIOVISUALS I ESPECTACLES + AUXILIAR DE CLINICA

24 anys d'experiència

24 anys d'experiència a diferents sectors. He combinat la meva carrera laboral alternant èpoques treballant per a tercers, amb d'altres auto empleat. Aquestes diferents situacions m'han aportat un nivell molt alt de coneixements, els quals vull continuar compartint amb les empreses que em puguin valorar. La meva preparació acadèmica és molt extensa i variada, en l'actualitat estic cursant la carrera de Treball Social, més preparant-me a diferents disciplines artístiques. Moltes gràcies.

Ref. CV/00158

Administrativa i Técnic de Laboratori

mes de 2 anys d'Administrativa y més de 5 com a Técnic de Laboràtori. anys d'experiència

Soy una persona organizada, con experiencia en tareas administrativas y de apoyo en diversos entornos empresariales. Poseo un enfoque meticuloso, ética de trabajo sólida y capacidad para gestionar múltiples responsabilidades de manera eficiente, asegurando el buen funcionamiento de las operaciones diarias en oficina. Recientemente he finalizado el Certificado de Profesionalidad ADGD0308 - Actividades de Gestión Administrativa, que me ha permitido afianzar mis conocimientos en contabilidad y tesorería, aunque aún no tengo experiencia directa en estas áreas. Estoy motivada por seguir aprendiendo y desarrollándome en el ámbito administrativo. Experiencia Profesional Administrativa Atención al Cliente Talleres Montoliu, SL, Sans Branded, SA, Suministros Merca 2006 - 2016 Gestión de facturación y control de estocks. • Soporte a la contabilidad. • Gestión de proveedores y control de nóminas. • Atención al cliente y manejo de documentación administrativa. • Gestión de Epis (Equipos de Protección Individual). Soporte a Discapacitados Taller Auria, Fundación Pere Tarrés 2012 - 2017 • Monitora de adultos y soporte a niños con discapacidad física y psíquica. • Apoyo en actividades educativas y desarrollo personal de los usuarios. Técnico de Laboratorio y Colorista Galol, SA, Emtex, SA, Fontanellas i Martí 2000 - 2008 • Control de calidad en procesos de producción. • Elaboración de informes técnicos y ensayos de color y acabados en piel. Operaria de Almacén y Producción Sofamel, Neirplastiques, Mai, SA 1994 - 2013 • Montaje en cadena y preparación de pedidos en el sector automoción. • Limpieza y arreglos en vía pública. Formación • 2024 Certificado de Profesionalidad ADGD0308 - Actividades de Gestión Administrativa | I.E. Balmes • 2012 Cuidador de Discapacitados Físicos y Psíquicos | Emi Manresa • 1999 Técnico de Laboratorio | I.E.S Milà i Fontanals Informática • Actic Nivel II. • Paquete Office Avanzado: Word, Excel, PowerPoint, Access. • Factusol, Contasol. • Conocimientos básicos en Photoshop, Zbrush, Blender. Idiomas • Catalán: Nivel C • Castellano: Nativo • Inglés: Nivel B1 Otros Proyectos Proyecto Personal: Creación artística | https://silviagarciaart.blogspot.com/ 2016 - Actualidad

Ref. CV/00157

RESPONSABLE RRHH

20 anys d'experiència

Manager de RRHH y Gestión de Personas. Profesional con sólida experiencia en gestión transversal de RRHH, Relaciones Laborales y Dirección de Personas Me considero una persona proactiva, implicada, comprometida, resolutiva y creativa. Con capacidad de aprendizaje y adaptabilidad a nuevos entornos y responsabilidades. Con habilidades sociales e integración del trabajo en equipo. Me gusta vivir cada nuevo proyecto con gran ilusión. Mi formación es Posgrado en Dirección de RRHH y Desarrollo de competencias, Diplomatura en Relaciones Laborales y Curso Superior en Derecho Laboral y Seguridad Social, así como otras formaciones especializadas en RRHH, RRLL, Dirección y Admón. de Personal, Salarios y Cotizaciones, Selección, Formación, Comunicación, Negociación colectiva, PRL, etc. Durante mi trayectoria profesional he llevado a cabo tareas dentro de RRHH como la planificación y selección de personal, contratación, gestión de personas, retribución, cotización, diseño e implementación Planes de Igualdad, planes de carrera y sucesión, clima, evaluación del desempeño, negociación e interlocución con el Comité de Empresa y la Administración. En general todas aquellas tareas relacionadas con el área de los RRHH y el reporte de objetivos y resultados a la Dirección.

Ref. CV/00156

Automoció

23 anys d'experiència

Durant els anys d'experiència anteriorment esmentats, he realitzat diferents tasques, i he adquirit diferents coneixements dins de l'àmbit professional: - Orientació i assessorament a client. - Apertura i tancament de fulles de treball. - Seguiment i control de reparacions. - Elaboració de pressupostos. - Control de temps. - Codificació de fulles de taller. - Control de qualitat de reparacions. - Preparació de factures. - Peritació de vehicles. - Actualment: Responsable de planificació i preparació de taller, tramitació serveis de renting i productes de marca. Nota: disposat a formar-me, aprendre i canviar de sector laboral.

Ref. CV/00155

Depèn

2 anys d'experiència

Cambrera Dependenta de botiga de roba Monitora infantil Personal de neteja Teleoperadra

Ref. CV/00154

Administrativa

15 anys d'experiència

Administració i atenció a l’usuari. Producció d’esdeveniments i activitats. Contractació de serveis i planificació del personal. Suport a Gerència. Administrativa comercial: Gestió de calendari d’activitats, confecció de pressupostos, contractació de serveis i personal, atenció al client. Organització i coordinació de curses i esdeveniments. Confecció de quadrants horaris del personal. Suport al departament comptable. Control de gestió de residus. La meva feina consistia en controlar l’accés a les instal·lacions de personal extern, pesar els camions de residus i entrar-los al programa informàtic a mes de desenvolupar tasques de suport administratiu, arxiu, registre de documents, i atenció telefònica. Ajudant de disseny gràfic, confecció de plànols comercials amb Ilustrator i Indesign, retoc d’imatges amb Photoshop i preparació arxius per impremta. Degut a un reajustament de personal vaig entrar al departament d’administració, on a mes de seguir fent la feina inicial, atenia les trucades, feia comandes a proveïdors, factures, suport a comptabilitat, arxiu... També donava suport al departament comercial fent seguiment i captació de nous clients.

Ref. CV/00153

Publicitat i relacions públiques

2 anys d'experiència

Graduada en Publicitat i Relacions Públiques a la UIC Barcelona Experiència en la gestió de contingut de xarxes socials, creació de campanyes de marketing i redacció publicitaria.

Ref. CV/00152

Auxiliar Administratiu

5 anys d'experiència

-Auxiliar Administratiu - Reparaciones Electroauto -Auxiliar Administratiu - Centre psicopedagogic Tales -Vetlladora Escolar

Ref. CV/00151

Atenció al client

1 any d'experiència

Graduat en Relacions Internacionals per la UAB i actualment cursant un màster en Drets Humans i Globalització a la UOC. He acumulat experiència en feines temporals d’atenció al públic, organització i difusio d'esdeveniments i eines pedagògiques, i en entorns amb infants, joves i adults. Estic motivat per trobar una professió que em permeti créixer laboralment. Sóc una persona molt organitzada, amb facilitat per aprendre i amb una bona capacitat de treball en equip. Tinc coneixements en l’ús de Wordpress, Excel, Jamovi, Canva, entre altres eines.

Ref. CV/00150

Dissenyadora gràfica

2 anys anys d'experiència

Dissenyadora gràfica i il·lustradora, apassionada per explorar diverses tècniques i mètodes creatius. Creient en el poder de la creativitat com a eina fonamental per a una comunicació efectiva.

Ref. CV/00146

Responsable producció tèxtil i Patronatge industrial

20 anys anys d'experiència

Trenta anys d'experiència adquirida en el en el món del tèxtil. Al treballar en una mitjana empresa, he tingut l'oportunitat de conèixer i aprendre activament les diferents tasques d'un procès productiu. Organització de la producció en tallers exteriors, vetllant per la bona qualitat del producte final i la satisfacció del client.

Ref. CV/00147

Administració

0 anys d'experiència

Sóc una graduada recentment en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat de Lleida, desenvolupant una sòlida base en estudis administratius. Actualment estudiant un Màster en Direcció i Organització d’Esdeveniments i Entitats Esportives (UNISPORT( He realitzat pràctiques en un ajuntament, on vaig poder aplicar els meus coneixements a un entorn real. Estic entusiasmada per aplicar els meus coneixements en un entorn professional per continuar creixent i contribuir a l'èxit de l'empresa.

Ref. CV/00148

atenció al client

8 anys d'experiència

Estic en recerca d'una feina que em pugui donar estabilitat labora i econòmica, soc una noia molt enèrgica, entregada, responsable, puntual , pacient i sóc de fàcil aprenentatge. Tinc experiència en: -Asessora i tècnica comercial -Responsable de secció i botiga -Empaquetadora i mosso magatzem Deixo a la vostra disposició el meu Currículum Vitae, per qualsevol dupte o interés no dubteu en ficar-vos en contacte amb mi.

Ref. CV/00149

Operari , Manteniment.

Mes de 5 anys d'experiència

Més de 30 anys d'experiència amb diferents sectors: -Operari de taller -Manteniment d'instal·lacions -Conductor de furgoneta i camions de 3.500kg -Operari Químic -Atenció al client -Fusteria.

Centenars de professionals ofereixen el seu talent en la comarca. Associa’t per coneixe’ls.