Programa:
- Fonaments de la Qualitat
- Conceptes bàsics de Qualitat. Definicions
- Història de la Qualitat. Fonaments de Gestió
- Infraestructura per a la Qualitat i la seguretat industrial. Normalització, acreditació i certificació
- Millora contínua. Eines per a l’anàlisi i resolució de problemes
- Aspectes socials. La comunicació en l’organització
- Gestió per processos
- Tractament de la informació. Tècniques per al control de la qualitat
- Fonaments de la metrologia aplicats a la Qualitat
- Eines
- Sistemes de Gestió de Qualitat
- Objecte i camp d’aplicació. Requisits generals i requisits de la documentació
- El manual de Qualitat
- Control dels documents i dels registres
- El compromís de la direcció. Enfocament al client. Política de qualitat
- Planificació del SGC. Responsabilitat, autoritat i comunicació
- Revisió per la direcció. Gestió dels recursos
- Realització del producte. Processos relacionats amb el client
- Disseny i desenvolupament
- Mesurament, anàlisi i millora
- Consideracions pràctiques per a la implantació d’un sistema de gestió
- Casos pràctics
Informació del curs:
- Data inici: 20/01/25
- Data final: 03/02/25
- Horari: dilluns de 9 h. a 13 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- Preu (parcialment bonificable): 360 €/socis – 450 €/no socis
- Experts: