Objectius principals:
- Conèixer la comunicació no violenta
- Conèixer les possibilitats que ofereix en l’entorn empresarial; agilitat en la pressa de decisions, efectivitat, millora del clima laboral, benestar personal
Objectius específics:
- Comprendre els principis de la CNV
- Desenvolupar habilitats d’expressió autèntica i recepció empàtica
- Enfortir l’autoconeixement i l’autoregulació emocional
- Integrar la CNV en les interaccions laborals
Programa del curs:
- Introducció a la comunicació no violenta
- Concepte i fonaments de la no violencia
- Beneficis e impacte en les organitzacions i en les persones
- Els 4 components: observació, sentiment, necessitat i petició
- Observar sense jutjar: observació externa, observació interna, observació sistèmica
- Identificació dels sentiments associats
- Expressió de les necessitats
- Realització de peticions als altres i a nosaltres
- Els 3 compromisos de la CNV
- L’expressió honesta
- La recepció empàtica
- L’autoempatia
- Accions clau en la implementació de la CNV
- Creació d’aliances
- Resolució de conflictes
- Presa de decisions
Informació del curs:
- Data inici: 08/05/25
- Data final: 29/05/25
- Horari: dijous de 9 h. a 12 h.
- Durada total: 12 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- Preu (parcialment bonificable): 360 € + IVA/socis – 450 € + IVA/no socis
- La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
- La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
- Experta: Núria Sánchez:
Mediadora i formadora de soft skills per a la convivència en entorns laborals. Diplomada en Treball Social i postgrau en mediació per la UB. La igualtat, l’honestedat, la transparència, la empatia i un posicionament resolutiu centrat en solucions generen resultats positius majors que totes les estratègies que no es basen en persones i valors, aquests són els meus assoliments, saber portar aquests valors a la pràctica del dia a dia. Creure en les persones és crear respostes on abans havien pors.