Curs bonificable (virtual): Gestió de xarxes socials per empreses

Associats: 360 €
No associats: 450 €

Objectiu del curs:

  • Capacitar als assistents en l’ús estratègic i efectiu de les xarxes socials com eina de comunicació, posicionament i generació de valor, impulsant la seva presència digital per assolir els objectius empresarials. També aprofitarem els beneficis que ofereix la IA per optimitzar tasques.
  • Es donaran les eines i estratègies per planificar, crear, gestionar i analitzar contingut, alineant les xarxes socials amb els objectius de marca

Beneficis pels participants:

  • Adquirir habilitats per gestionar xarxes socials de forma professional
  • Aprendre a dissenyar estratègies de contingut alineades amb l’audiència
  • Incrementar la visibilitat i l’impacte en plataformes digitals
  • Dominar eines clau per la creació i programació de continguts
  • Millorar l’anàlisi de mètriques i resultats per la presa de decisions informades
  • Incrementar la interacció i fidelització amb l’audiència

Programa del curs:

  1. Introducció a les xarxes socials i el seu impacte en els resultats
    • Importància de les xarxes socials en l’estratègia digital
    • Identificació de les plataformes clau segons l’audiència
    • Definició d’objectius SMART per xarxes socials
  2. Creació de contingut atractiu i estratègia de publicació
    • Principis de disseny i redacció persuasiva
    • Eines per a la creació de contingut
    • Calendaris editorials: planificació i freqüència de publicacions
  3. Gestió de comunitats i estratègies d’engagement
    • Construcció de comunitats digitals
    • Gestió de comentaris i gestió de crisis
    • Estratègies per incrementar la interacció i fidelitat de l’audiència
  4. Anàlisi i optimització de resultats
    • Mètriques clau (KPI) en xarxes socials
    • Introducció a les eines d’analítica
    • Ajustos i millores en funció dels resultats obtinguts

Informació del curs:

  • Data inici: 04/03/25
  • Data final: 13/03/25
  • Horari: dimarts i dijous de 15:00 h. a 18:00 h.
  • Durada total: 12 h.
  • Lloc: Plataforma virtual (Teams)
  • Preu (parcialment bonificable): 360 €/socis – 450 €/no socis
    • La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
  • Experta (les classes s’impartiran en castellà): Juanita Acevedo
    • He estat vinculada laboralment amb grans i mitjanes empreses compromeses amb la innovació com Barcelona Activa, Mapfre, Century21, Cambra de Comerç de Bogotà, Borsa de Valors de Colòmbia i Renault-Toyota. Més de 15 anys com a docent universitària i formadora institucional contribuint al creixement de professionals que marquen la diferència. He col·laborat amb centenars d’empreses donant suport als seus processos de formació, coaching d’equips i l’enfortiment de la seva cultura empresarial. Conferenciant Internacional – Speaker. Formació:
      • Certificació en Intel·ligència Artificial i Growth Màrqueting (American Business College)
      • Títol superior universitari de Psicologia Positiva Aplicada (IEPP)
      • Programa en Direcció de Màrqueting i Transformació Digital inDigital+ (ESADE)
      • Certificació internacional en CoachingxValores (Zinquo)
      • Certificació en Coaching Personal, Executiu i Directiu (Tisoc)
      • Màster de Negocis (UPC)
      • MBA – Entrepreneurship & Family Business (EAE)
      • Màster en Gerència de Màrqueting (U. Rosario)
      • Llicenciada en Administració d’Empreses (U. Rosario)