Objectiu del curs:
- Capacitar als assistents en l’ús estratègic i efectiu de les xarxes socials com eina de comunicació, posicionament i generació de valor, impulsant la seva presència digital per assolir els objectius empresarials. També aprofitarem els beneficis que ofereix la IA per optimitzar tasques.
- Es donaran les eines i estratègies per planificar, crear, gestionar i analitzar contingut, alineant les xarxes socials amb els objectius de marca
Beneficis pels participants:
- Adquirir habilitats per gestionar xarxes socials de forma professional
- Aprendre a dissenyar estratègies de contingut alineades amb l’audiència
- Incrementar la visibilitat i l’impacte en plataformes digitals
- Dominar eines clau per la creació i programació de continguts
- Millorar l’anàlisi de mètriques i resultats per la presa de decisions informades
- Incrementar la interacció i fidelització amb l’audiència
Programa del curs:
- Introducció a les xarxes socials i el seu impacte en els resultats
- Importància de les xarxes socials en l’estratègia digital
- Identificació de les plataformes clau segons l’audiència
- Definició d’objectius SMART per xarxes socials
- Creació de contingut atractiu i estratègia de publicació
- Principis de disseny i redacció persuasiva
- Eines per a la creació de contingut
- Calendaris editorials: planificació i freqüència de publicacions
- Gestió de comunitats i estratègies d’engagement
- Construcció de comunitats digitals
- Gestió de comentaris i gestió de crisis
- Estratègies per incrementar la interacció i fidelitat de l’audiència
- Anàlisi i optimització de resultats
- Mètriques clau (KPI) en xarxes socials
- Introducció a les eines d’analítica
- Ajustos i millores en funció dels resultats obtinguts
Informació del curs:
- Data inici: 04/03/25
- Data final: 13/03/25
- Horari: dimarts i dijous de 15:00 h. a 18:00 h.
- Durada total: 12 h.
- Lloc: Plataforma virtual (Teams)
- Preu (parcialment bonificable): 360 €/socis – 450 €/no socis
- La UEA gestiona de forma gratuïta la bonificació del curs
- Experta (les classes s’impartiran en castellà): Juanita Acevedo
-
- He estat vinculada laboralment amb grans i mitjanes empreses compromeses amb la innovació com Barcelona Activa, Mapfre, Century21, Cambra de Comerç de Bogotà, Borsa de Valors de Colòmbia i Renault-Toyota. Més de 15 anys com a docent universitària i formadora institucional contribuint al creixement de professionals que marquen la diferència. He col·laborat amb centenars d’empreses donant suport als seus processos de formació, coaching d’equips i l’enfortiment de la seva cultura empresarial. Conferenciant Internacional – Speaker. Formació:
-
-
- Certificació en Intel·ligència Artificial i Growth Màrqueting (American Business College)
- Títol superior universitari de Psicologia Positiva Aplicada (IEPP)
- Programa en Direcció de Màrqueting i Transformació Digital inDigital+ (ESADE)
- Certificació internacional en CoachingxValores (Zinquo)
- Certificació en Coaching Personal, Executiu i Directiu (Tisoc)
- Màster de Negocis (UPC)
- MBA – Entrepreneurship & Family Business (EAE)
- Màster en Gerència de Màrqueting (U. Rosario)
- Llicenciada en Administració d’Empreses (U. Rosario)
-