Proposem una nova trobada per a professionals de RRHH i directius per abordar un tema important avui dia i que és recurrent a moltes empreses: l’absentisme i el seu impacte.
En aquesta trobada parlarem sobre l’absentisme 2.0, l’absentisme com a símptoma, i més enllà de l’absentisme, el presencialisme.
Podrem reflexionar sobre com la societat líquida actual es relaciona amb el lloc de treball i l’organització i que necessiten les organitzacions per adaptar-se a aquesta nova realitat. També parlarem de com fer aquesta gestió del canvi cap al bé comú en un entorn d’incertesa com l’actual, aspectes clau; el talent, la rotació, el canvi generacional, la comunicació efectiva i afectiva i la gestió del coneixement.
Objectius
- Conèixer l’impacte als departaments i a les organitzacions
- Reflexionar entorn el sistema extern i el sistema intern que influència en les situacions
- Conèixer altres maneres de gestionar-ho
La jornada anirà a càrrec de Núria Sánchez, mediadora i formadora de soft skills per a la convivència en entorns laborals. Diplomada en Treball Social i postgrau en mediació per la UB.
Programa de la jornada:
- Data: 18/03/25 de 8:30 h. a 11:30 h.
- Lloc: Unió Empresarial de l’Anoia
- 08:30 – Rebuda i presentació, espai i persones
- 08:45 – Dada d’impacte per emmarcar el repte
- 09:00 – Dinàmica per reflexionar de manera compartida i extreure coneixement
- 10:00 – Propostes teòriques, conceptes i pràctiques
- 11:30 – Tancament
Aquesta jornada forma part dels Plans de Formació de l’àmbit de Catalunya, adreçats a la capacitació per al desenvolupament de les funcions relacionades amb el diàleg social i la negociació col·lectiva (expedient STC/074/24/000001)
Amb el suport de: