Ahir va tenir lloc a l�Hotel Ciutat Igualada un nou Esmorzar UEA amb la presència de Juan Antonio Germán Monge, Director General de Relacions Externes de Mercadona, qui va parlar de la clau de l´èxit de Mercadona.
Mercadona, és una empresa familiar amb 30 anys d�antiguitat, amb 70.000 treballadors fixes, 1.365 establiments i amb un capital 100 % espanyol.
German va parlar dels orígens de Mercadona com a Empresa familiar, i va explicar que la situació de crisi els ha obligat a replantejar-se el model i a ser hàbils a l´hora de prendre decisions. Degut a la situació econòmica , i a partir de l´any 2008, es va reorientar el seu model de negoci reduint els costos per tal de donar sempre el millor preu per la màxima qualitat i sempre basant-se en el coneixement de les necessitats clients.
El director general de relacions externes va explicar que seu model es basa en aconseguir la satisfacció de tots els implicats en el seu projecte, que “són i per aquest ordre “el client ( a qui anomenen cap) el treballadors, els proveïdors, la societat i per últim el capital. I d�aquesta manera tots participen en l�aportació de noves idees.
El Senyor German, va transmetre, passió per la feina, i va dir que la solució a la situació econòmica està en nosaltres mateixos, “cal actitud positiva i aportar solucions i millores sense esperar que les aportin els altres”.